domingo, noviembre 13, 2005

El post de la Manni

Molt bona jornada tingueu, estimat públic!

El meu nom és Mannagereth Turandot (Manni pels amics), filla de North i Johanni i néta de Hemma “La Convocadora de Tempestes”. Sóc la petita de la família ja que tinc dos germans grans bessons, en Padduk i en Tornek (Paddi i Torni per mi). Som una família molt unida.

Els meus germans i jo ens vàrem criar entre la casa familiar situada en una barriada tranquil·la a les afores de la bonica vila d’Arglluna (a La Marca Argentea), i els bolos que fèiem amb El Carro Magico-Fantàstic d’en North i la Johanni, exercint d’actors ambulants, passejant el nostre espectacle per tot arreu amb gran èxit (fins i tot vam guanyar el premi a “La Companyia Més Alegre” en el Concurs de Faràndules de Carrer de la nostra ciutat).

L’ambient bohemi que es viu a la nostra llar ha propiciat que, ara que ja som grans, els meus germans s’hagin convertit en saltimbanquis i voltin per pobles i ciutats fent espectacles de carrer, buscant aventures i fortuna. Jo, també amb ganes de veure món, m’he convertit en Barda Contacontes, difonent allà on hi hagi algú disposat a escoltar-me, multitud d’històries, relats i llegendes que cada nit m’explicava la meva estimada àvia Hemma. Des de que vaig marxar de casa m’he mogut en carro-stop per camins d’arreu, creant una xarxa de coneixences de diferents personatges de tota raça i condició allà on he actuat.

Fa ben poc, la meva àvia va caure víctima d’una misteriosa malaltia, però va tenir temps de transmetre’m una profecia i donar-me instruccions per trobar a la Companyia dels 6 de Brightstone, a la qual m’he unit per lluitar contra un gran mal que podria tornar a portar dies foscos a Faerun i, de pas, recopilar històries pròpies que plasmaré en un llibre d’auques i relats quan em retiri.

En Padduk i en Tornek amb
El Carro Magico-Fantàstic d’en North i la Johanni.

1 Comments:

Blogger JDA said...

Res res... tocará actualitzar-se tots per no quedar com uns cutres davant la "nova adquisició" :P

jueves, noviembre 17, 2005 12:04:00 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home