domingo, noviembre 13, 2005

El post de l'Stölig...

Ueops! Doncs sóc el sacerdot del grupet i a més a més....
  • Ja tinc he fundat un temple a Gond a Cormyr
  • Tinc un 10% (aprox) del Rellotge Selangstra fet...
  • M'acabo de guanyar l'apreci dels seguidors de Lolth
Més coses... Desde fa un temps, vaig descobrir que tinc certa afinitat amb l'aire... he pogut desenvolupar una habilitat per Levitar i a més a més....
  • Resulta que la meva família fa temps va tenir contactes amb una mena de Déu-elemental de l'aire... més endavant tocará fer més investigació però no ens agafa, ara per ara, de camí....
  • A la primera visita de VillaHonda vaig trobar-me un tiu molt raro, però molt simpàtic... era un tal Miggos Fehr... era un tiu molt raro... vestía de blanc amb túnica blava... i estava un xic tarat. Vam creuar un parell de frases i tots dos ens sónabem d'algo
  • Quan hem tornat a VillaHonda, resulta que la Mersha (que vam salvar dels Xilos) també va conéixer un tiu semblant, de nom Viggos Fehr.... Curiós curiós....